Dimarts, 30 d'Abril, 2024  |
Benlloch afirma que el bou per la vila seguirà sent una tradició a Vila-real Benlloch afirma que el bou per la vila seguirà sent una tradició a Vila-real

- 5 Setembre, 2016 -

L'alcalde ha desmentit a l'edil de Participació i ha explicat que no n'hi haurà cap referèndum Benlloch afirma que el bou per la vila seguirà sent una tradició a Vila-real

Vila-real Informació

Després de les declaracions realitzades hui pel Partit Popular de Vila-real arran l’incident amb el bou per la vila del dissabte passat, l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, manifesta:

• Lamentem molt els fets succeïts dissabte passat en el bou per la vila; un succés que va ser un accident i que en cap cas es va produir per la imprudència, negligència ni irresponsabilitat de ningú. Es va actuar després de l’accident patit per l’animal amb la màxima diligència possible.

• Amb tot el respecte cap a totes les opinions manifestades per aquells que no són partidaris del bou al carrer, l’ús d’aquest accident per a iniciar un debat de ‘bous sí, bous no’ és intolerable.

• Tan intolerable és l’actitud dels qui utilitzen aquest lamentable incident per a imposar les seues idees i iniciar un debat sobre la prohibició dels bous, com la dels qui, com el Partit Popular i el seu portaveu, Héctor Folgado, aprofiten com a voltors la situació per a enfrontar, fer política, dividir i manipular, que sembla ser l’única cosa que saben fer.

• És lamentable utilitzar un accident patit per un bou en contra de la imatge de tota una ciutat. Cada partit que defense el que vulga, però que ho faça públicament i en període d’eleccions perquè la gent sàpia a qui vota.

• A Vila-real, no va a haver-hi referèndum algun, ni ara ni mentre aquest equip de govern estiga al capdavant, sobre la festa del bou per la vila, que està absolutament garantida. Qualsevol altra manifestació falta deliberadament a la veritat.

Whatsapp Telegram

No comments so far.

Be first to leave comment below.