Divendres, 29 de Març, 2024  |
El Villarreal manifesta el seu respecte pel col·lectiu arbitral en un escrit signat per Roig  El Villarreal manifesta el seu respecte pel col·lectiu arbitral en un escrit signat per Roig

- 28 Febrer, 2017 -

Vila-real Informació

Després de la polèmica suscitada després de l’últim partit de LaLiga davant el Real Madrid CF, corresponent a la jornada 24 disputada en l’Estadi de la Ceràmica, el Villarreal CF desitja comunicar el següent:

– El Villarreal CF desitja manifestar el seu total i absolut suport i respecte pel col·lectiu arbitral en tots els seus estaments. Sempre hem valorat i defensat l’honradesa i independència dels àrbitres i així ho seguirem fent.

– El Villarreal CF entén la difícil tasca dels àrbitres i assumeix els seus encerts i errors com a part de l’espectacle esportiu, com també els tenen els jugadors i entrenadors dins d’un partit de futbol.

– El Villarreal CF confia plenament en la professionalitat, integritat i lleialtat del col·lectiu arbitral i mai ha posat en dubte ni insinuat el contrari pel simple fet que un club tinga possibles detalls envers ells. No obstant això, amb l’objectiu de fomentar una total transparència i seguint el Manual de Compliment Normatiu que ha implantat LaLiga en tots els clubs aquesta temporada, no considerem oportú lliurar presents als àrbitres en un partit.

– Per últim, el Villarreal CF lamenta i demana sinceres disculpes a l’equip arbitral del passat diumenge, encapçalat per Jesús Gil Manzano, pel missatge amb el qual es van trobar en els seus vehicles en l’eixida de l’estadi, el qual rebutja profundament.

Whatsapp Telegram

No comments so far.

Be first to leave comment below.